loading...
baraniha
hese6 بازدید : 6 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

بزن تار که امشب باز دلم از دنیا گرفته
بزن تار و بزن تار

بزن تا بخونم با تو آواز بی خریدار
بزن تار و بزن تار

برای کوچه غمگینم برای خونه غمگینم
برای تو برای من برای هر کی مثه ما داره میخونه غمگینم

بزن تار همیشه با من و از من قدیمی تر
واسه اون که تو کار عاشقی میمونه غمگینم

بزن تار که امشب باز دلم از دنیا گرفته
بزن تار و بزن تار

بزن تا بخونم با تو آواز بی خریدار
بزن تار و بزن تار

به راه عاشقی مردن به خنجر دل سپر کردن واسه هر کی که آسون نیس
برای جاودان بودن واسه عاشق دیگه راهی به جز دل کندن از جون نیس

بزن تا بخونم .. همینو میتونم

بزن تار و بزن تار

 

-----

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 11,782
  • کدهای اختصاصی