loading...
baraniha
troa بازدید : 24 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (2)

دلمممممممممممم گرفته جمله ایی ک خیلی ها ورد زبونشون و دلشونه

راستی چه می شود ک این تنگنا به دلی دست میدهد ک وجود نداردوبه راستی دل چیست؟همان قلب است یا همان چیزی ک تا جایمان درد میگرفت میگفتیم  دلم درد میکنه...!

 

تو بچگیهام اینطوری سواشون کردم ک دل مال روحمونه و قلب مال جسممون وقتی دل میگیره قلب هم رگاش به مرور زمان میگیره:(

 

با همه این حرفها دلم باز گرفته:(

 

به اندازه بچگیهام به اندازه تمام روزایی ک بایدبازی و شادی میکردم و ...:(

انگار اگه ادما غذا نداشته باشن غصه برا خوردن زیاد دارن من ک زیاد دارم

 

گاهی  از خندیدن های سرخوشانه و پوچ خسته میشم گاهی از مستی خارج میشم و میبینم ک چه تنهام:(

تمام تلاشمو برای خوب بودن می کنم اما باز تنها کسی هستم ک برای نشان دادن با انگشت نشون داده میشم

 

 

گاه صبر میکنم و گاه گوش هایم را به روی تمامی درد ها قفل... اما رنج ها همچون مار به درونم میخزد و رخنه میکند و چون موریانه روحم را میازارد

و چه سخت پوست است من درونم ک باز پا برجاست و خم به ابرو نمیاورد و ذره ذره اب می شود:(

 

تیشه میخورد و زخم می گیرد و با هر ضربه سخت تر از قبل می شود قلبی ک برایم با تیغ جفا از سنگ میسازند...

هنوزم گاه به یاد قلب  پاک بی گناه گذشته ام میافتم می رنجم و اشک از چشمانم می لغزد و افسوس  میخورم ک دیگر ندارمش و چه ساده باختمش  و  به شکستنش به تماشا نشسته ام:(

هییییییییییییییی  افسوس ک زندگی نکرده ام جز روزمرگی:|

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ---------------- در تاریخ 1392/07/16 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

ولی من تازه دارم میفهمم
همیشه زندگی ب نفع کسیه ک مث گرگ زندگی میکنه.
تواطرافیانم زیاد دیدم.
ولی من نمیتونم اینطور باشمشکلک
پاسخ : بر عکس فک میکنم گرگا انقد مغرورن که بروز نمیدن مشکلشون رو
به جایی میرسن که ...

این نظر توسط ---------------- در تاریخ 1392/07/16 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

باهات موافقم.

چرا زندگی باید ی همچین کاری رو باما بکنه؟

مگ ما چ گناهی داریم؟
پاسخ : منم یکی مثه تو نمیدونم تو این دنیا چه خبره ...

شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 11,774
  • کدهای اختصاصی