loading...
baraniha
baran بازدید : 7 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (1)

هنوز شوق تو بارانی از غزل دارد

نسیم یک سبد آیینه در بغل دارد

خوشا به حال خیالی که در حرم مانده

و هر چه خاطره دارد از آن محل دارد

به یاد چایی شیرین کربلایی ها

لبم حلاوت "احلی من العسل" دارد

بگو چه شد که من اینقدر دوستت دارم؟

بگو محبت ما ریشه در ازل دارد

غلامتان به من آموخت در میانه ی خون

که روسیاهی ما نیز راه حل دارد...

یا حسین(ع)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط farhad در تاریخ 1392/08/16 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

ایشالا.. امام حسین خودش صدای ما بنده های گناه کارش رو بشنوه...........
من اینجا به سرورم،آقام حسین میگم:توروبه خاطر طفل شش ماهت یک پادر میونی پیش خدا برای من بکن که از سر تقصیراتم بگذره..شکلک
السلام علیک یا ابا عبدالله،السلام علیک یبن رسول الله.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 11,785
  • کدهای اختصاصی